Tant el text com les fotos que surten al blog hi són per fer broma. Si qualsevol persona, tant física com jurídica, de les mencionades vol que tregui el seu nom i/o imatge tan sols ha de dir-m'ho. Moltes gràcies.

dimecres, 9 de maig del 2012

aPARAULA'm.- Quiescent

Au, vinga, tothom apadrinant paraules i tots a saltar d’un bloc a l’altre amb somriures i bon rotllo... Una celebració? I, com sempre, a mi ningú em va convidar... Potser serà perquè jo tinc un bloc

QUIESCENT

Doncs sí, he mirat la llista i ningú tria cap paraula començada per “Q”... la deuen considerar una lletra rara, estranya, tal com em consideren a mi, ja ho sé. Doncs bé, ara jo els posaré un mot dins aquesta lletra... i ja no estarà buida!

Des d’ara, lletra Q, seràs la meva amiga!!

quiescent

1 1 adj. [LC] Que està en estat de repòs.
1 2 adj. [LC] Que és inactiu.
2 adj. [FL] [RE] En les llengües semítiques, que es pronuncia amb un so vocàlic en un context determinat, tot i ésser una lletra consonant o semiconsonant.

4 comentaris:

  1. Ueeep! El primer blog que visito de l'Aparaula'm i és el de la destructora de blogs! Serà perquè vol deixa els blogs aquiescents... ;)

    ResponElimina
  2. Ai, pobre PORQUET, començar per la Destructora, que sempre es troba així, en un estat d'ànim poc... diguem-ne... positiu! :-))

    ResponElimina
  3. Ei! I jo m'havia perdut l'aPARAULA'm!

    Una paraula ben escaient per aquest blog diem poc actiu... però no pas adequada per la blocaire que no para de tenir idees i dur-les a terme!

    ResponElimina
  4. Holaaa, CARME!! És que vaig pensar que, perquè hi haguessin més aPARAULAments, millor posar tots els blogs a treballar... Fins i tot i vaig fer participar al de la Parròquia!! :-DDD

    ResponElimina

Parla ara o calla per sempre