Tant el text com les fotos que surten al blog hi són per fer broma. Si qualsevol persona, tant física com jurídica, de les mencionades vol que tregui el seu nom i/o imatge tan sols ha de dir-m'ho. Moltes gràcies.

dissabte, 26 de gener del 2013

El mitjó gegant

Aquest càlid i preciós mitjó -i un d'igual per l'altre peu i cama- me'l van portar els Reis... aquí, l'estrenava, a casa la meva germana i, com és natural -en mi- feia una mica el ximplet...

Li acabo de preguntar a en XEXU -ja que venia a compte pel seu post- si volia veure aquestes fotos i m'ha dit que sí. Aquí està la prova:


El que passa és que després ho ha tret, deixant tots els meus comentaris allí penjats... Menys mal que una és previsora i treu còpia dels microfilms valuosos...

Aquí van les fotos:


Llavors se'm va ocórrer dir-li a en Josep Lluís que s'hi posés... i a ell poc li has d'insistir perquè segueixi la corrent... El peu diu que posis l'esquena ben dreta!! Ben dreta!!


Ara inclina't endavant


Una simpàtica patadeta...


Ep, no caiguis, carinyet!! ;-))

10 comentaris:

  1. Justament, això és un bon exemple del que deia. No ho he posat al post, però jugar amb les perspectives també és un tipus de foto que faig. Suposo que n'hi ha de molts tipus, però no més m'han vingut a la memòria tres. Ja veig que vosaltres també us divertiu molt amb les fotos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tot allò que et faci passar una estona entretinguda, benvingut sigui... i aquestes de perspectives són molt divertides!! Jo en faig poques d'aquestes, ho hauria de provar més (algú agafant la lluna i coses així)

      No sé si recordaràs aquest estiu que em va donar per fer fotos de llumetes en la nit movent la càmera... quedaven com uns dibuixos abstractes xulíssims. Ho vas provar? ;-)

      Elimina
  2. Són divers aquestes fotos dels peus, em sembla que et copiaré :)

    ResponElimina
  3. Assumpta, Josep Lluís... em declaro fan absoluta vostra. Encara més del que ja ho era.
    Quin riure!
    Moltes gràcies, em convenia!!
    Petons i abraçades!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que ets maca!! :-))

      Així m'agrada, que tens un riure molt bonic! ;-))

      (Li vaig demanar permís per posar-les... i em va dir que fes el que volgués hehehe)

      Amunt, amunt!! ;-))

      Elimina
  4. Sort en tenim de vosaltres perquè en XeXu no se l'hi veu molta intenció de osar-ne cap oi?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Crec que no... ni la més lleugera intenció ;-) Quin home!!! :-P

      Elimina
  5. Quina xulada!!
    Si que en saps, mira que bé i divertides que han sortit :)
    Apa Xexu, et toca a tu!!

    Gràcies Josep Lluís i a tu per aquest somriure!
    Aferradetes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No és per desaninar-te, però en XeXu, per molt que t'apreciï, no et farà cas! El màxim que ha posat al seu blog ha estat un tros de mà i una ombra (crec)... ah, i la panxa... sí, la panxa també... :-DD
      El pitjor és fer les fotos mig tombada, clar hehehehe

      Elimina

Parla ara o calla per sempre